2010. szeptember 5., vasárnap

Sokszínű hétvége

Szóval ez a hétvége elég külenlegesen és élménydusan alakult és nem csak azért pozitív, mert hétfőn nincs suli, magyarul 3 napos hétvége van, hanem mert sok minden is történt.
Szóval szombat reggel úgy kezdődött minden, hogy reggel elmentünk egy órára korizni az Arénába, ahol a hokizok is. Reggeli ébresztőnek pont jó volt és persze arra is, hogy jobban belerázódjak a korizásba, és hogy a következő edzésre jobb legyek, egész sok vissza jött, mert hogy utoljára, a mostaniakat leszámítva, télen, január-február környékén korcsolyztam. Szóval 1-2 kissebb esést leszámítva egész jól mentek a dolgok.
Délután elmentünk egy model-repülőgép bemutatóra, ahol a család egyik tagja is részt vet. Izgalmas volt, bár délután esett az eső, és a szél miatt 2-3 óra után le is állították a bemutatót. de arra pont jó volt, hogy anyám bátyjával megismerkedjek, akivel egész sokat beszélgettem, és meghívott szüretelni hozzájuk, hát érdekes, Kanadába nem számítottam arra, hogy szüretelni fogok, sokkal inkább otthon, de hát valami új dolog, szóval szerintem megyek. Sőt, vadászni is fog menni 4-5 napra, ha megoldható oda is lemegyek.
Este egy rendőrnél vacsoráztunk, nem azért mert máris szembe kerültem volna a helyi törvényhozással, hanem mert az anyám egyik udvarlója rendőr. Egész jó lassagne-t csinált, a többi annyira nem érdekelt.. :)
Másnap, vasárnap, úgy volt, hogy egy kamion versenyre megyünk, de mivel esős idő volt, ezért nem kockáztattuk meg, de végülis a család többi tagja elemtn paintballozni, és megkérdezték, hogy én is akarok e velük menni, öcsémmel habozás igent mondtunk.
Eléggé felszerelt volt a pálya, bár csak lehet hogy azért mondom ezt, mert legutób Dél-Afrikában paintballoztam, de ott volt egy 3 emeletes ház, és legalább 5-6 különböző pálya, különböző tereptárgyakkal. Én nagyon élveztem, és egész jól ment, bár lehet hogy ezt azért érzem így, mert 10-12 éves gyerekkel játszottam, oké, meg volt 2 felnött is, szóval általába az a csapat nyert, amelyikben én voltam, de bavallásuk szerint ők is jól szórakoztak.
Holnapra, hétfőre nincs még semmi komoly terv, de valószínüleg a többi cserediákkal futunk össze.
Eddig nagyon élvezem Kanadát és egész eseménydúsra sikerült minden.! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése