2010. szeptember 5., vasárnap

Hoki

És igen, nem csak az iskola hanem a hoki edzéseim is elkezdőtek, amiket már nagyon vártam. Még soha nem hokiztam, mármint ilyen profibb szinten nem, de korcsolyázni viszonylag jól tudtam, szóval gondoltam, ha már itt vagyok Kanadába, akkor valami kanadairr fogok csinálni.
Szóval az első dolog, amit meg kellett tennem, megvenni.
Tehát egy teljes hokifelszerelés a következőkéép nézz ki. Alulra, sima aláöltözetett veszel fel, egy gatya, felülre egy garbó, értelem szerűen zokni. Erre felveszel, egy olyasmi dolgot, mint egy boxer, csak hálós, ebben van a szuszpenzor és az oldala tépőzáras, ez majd késöbb fontos lesz, erre felveszed a lábszárvédőt, ami nagyjából 20-25 centi széles, minden lábon, majd erre felveszed a hokizoknit, ami ezt eltakarja, és ekkor fontos az a tépőzás, mert a zokni telejét arra ráakasztod. Erre felveszel egy olyan gatyát, ami a térdedig ér, és nagyjából 1,5 centi vastag szivacs, majd jön a kori és alul készen is vagy. Felülre felveszed a gerinc és válvédőt, ami egy nagy mellényből áll, felveszed a könyökvédőt, majd a gégevédőt, és a hokipolót, végül a sisakot, ami a legkényelmetlenebb része az egésznek, és legvégül a kesztyűt. Na most erre edzések elött van olyan 5-10 perced, hogy átöltözz, szóval nem unalmas, ennél már csak a levétel a jobb, mert az edzés vége és a buszba való felszállás között van 15 perced, és ebbe még egy zuhanynak is bele keel férnie.
Na de az edzésnél tarottunk. 2x van 3 órás edzésem és 2x egy 1,5 órás, az órarendembe, amibe 9 nap van. Szóval viszonylag sokat vagyunk a jégen.
A három órás edzés közben van egy 10 perces szünet, ami pont elég arra, hogy valahogy újra visszatérj az elők közé, hogy legyen elég energiád a második részre, mert hogy az első edzésen én legalább 2x éreztem úgy, hogy ez így már pont elég megterhelő volt, szóval ebbe még bele kell jönnöm. A második edzés persze már jobban ment, mert már másodszorra volt kezembe az ütő, szóval annyira nem voltam béna, sőt, egy gólt is lőttem, amire én büszke voltam, a többieknek ez átlagos.
Eddig nekem nagyon tetszik, és igen, eléggé fáradt vagyok az edzések után, és sok mindenem fáj, persze nem az ütközések miatt, mert abból annyira nem érzel sokat, csak néha, pont ezért vannak a protektorok, de semmiképp sem hagynám abba. Lesz ez még jobb is, csak még egy kis edzés. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése